جوراب کالج ترک تنظیم کننده گردش خون حین خواب

همانند بهبود گردش خون، خوابیدن با جوراب کالج ترک دمای بدن شما را تنظیم می کند و گرم کردن پاها دمای کلی بدن شما را کاهش می دهد و به بدن کمک می کند گرمای بیشتری را از طریق پوست آزاد کند (در برگه جدید باز می شود) که می تواند بدن شما را در طول شب خنک نگه دارد.

تحقیقات همچنین نشان داده است که زنانی که یائسگی را تجربه می کنند، هنگام پوشیدن جوراب در رختخواب، گرگرفتگی کمتری دارند.

بیماری رینود یک بیماری شایع است که خون رسانی به انگشتان دست و پا را تحت تاثیر قرار می دهد و این بیماری باعث سفت شدن خون و محدود شدن گردش خون می شود که می تواند پوست شما را سرد، تغییر رنگ و متورم کند و پوشیدن جوراب هنگام خواب می تواند با بهبود گردش خون از بروز این اتفاق یا شعله ور شدن آن جلوگیری کند.

5. به پوست کمک می کند
اگر عاشق نوازش و مراقبت از پوست خود قبل از خواب هستید، پوشیدن جوراب برای خوابیدن می تواند پوست شما را نرم تر و هیدراته تر کند.

جوراب کالج ترک

استفاده از لوسیون یا مرطوب کننده به پاهای خود قبل از خواب و سپس گذاشتن جوراب روی تله های رطوبتی که از خشک شدن بیش از حد پاهای شما جلوگیری می کند و شرایط پوستی مانند ترک پاشنه پا را بهبود می بخشد.

آیا دوست دارید به پاهای خود مقداری TLC بدهید؟ بهترین ماساژور پا را امتحان کنید (در برگه جدید باز می شود)
کدام جوراب را باید در رختخواب بپوشید؟
با وجود تمام فواید خواب و سلامتی که خواب با جوراب به همراه دارد، چند نکته منفی نیز وجود دارد و یکی از رایج ترین نگرانی ها این است که مردم احساس جوراب را دوست ندارند، بنابراین ترجیح می دهند هنگام خواب پاهایشان آزاد باشد.

اگر جوراب‌های شما خیلی تنگ یا نجس هستند، پاهایتان بیشتر در معرض خطر عفونت یا بو قرار دارند و ممکن است متوجه شوید که پوشیدن جوراب در رختخواب باعث گرم شدن بیش از حد شما می‌شود، علی‌رغم مزایای تنظیم دما. به طور کلی، بستگی به نوع جورابی دارد که در رختخواب می پوشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.