سبد حصیری قهوه ای از نوعی ماده شگفت انگیز تهیه شد

حصیری یک سبک بافت است در حالی که حصیری یک ماده است و احتمالاً شنیده‌اید که این دو با هم استفاده می‌شوند و شاید به جای یکدیگر استفاده شوند، زیرا دیدن سبد حصیری قهوه ای رایج است و به معنی طرحی که در بافت حصیری استفاده می کند.

یکی محصول (خرطومی) را توصیف می کند در حالی که دیگری فرآیند واقعی (حصیر حصیری) را که برای ساخت آن دنبال می شود، توصیف می کند.

حصیر نوعی ماده است که در بافت های حصیری استفاده می شود و حصیر نوعی انگور طبیعی در حال رشد است که بومی مناطق گرمسیری استرالیا، آسیا و آفریقا است.

برای استفاده در تولید، پوست کنده می شود و برای مقاصد بافندگی استفاده می شود و اغلب اوقات، هسته هدر نمی رود و برای انواع مختلف مبلمان استفاده می شود.

سبد حصیری قهوه ای

با بیش از 600 گونه مختلف، حصیر را می توان به عنوان یک گیاه فیبری قوی که شبیه بامبو است متمایز کرد و چوب خیزران به دلیل سبک وزن بودن، بادوام بودن، انعطاف پذیری و جذاب بودن برای مبلمان استفاده می شود و در حالی که محبوبیت این رشته ها تقاضای زیادی را ایجاد کرده است، پایداری این گیاهان زیر سوال رفته است.

وقتی ساقه های حصیری زودتر از موعد بریده شوند، قادر به رشد مجدد نیستند و به همین دلیل، بسیاری از مواد مصنوعی برای مبارزه با بهره برداری از حصیر به نفع مواد سازگار با محیط زیست ایجاد شده است.

سبد حصیری سبدی است که از الیاف سفت مانند پلاستیک، الیاف کاغذ پیچ خورده، شاخه های بید، عصا یا نی بافته شده است. اصطلاح “حصیره” به هر نوع محصول نهایی اشاره دارد که با بافتن الیاف مختلف به دست می آید و تعدادی از محصولات حصیری از صندلی گرفته تا سبدهای ذخیره سازی را می توان در بازار مشاهده کرد.

سبدهای حصیری در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند و اغلب از فروشگاه‌های لوازم خانگی، عتیقه‌فروشی‌ها و فروشگاه‌هایی که در زمینه دکوراسیون تخصص دارند، در دسترس هستند.