فریم عینک المانی از جنس تیتانیوم مفید برای بینایی

یکی دیگر از بخش‌های کلیدی در یافتن فریم عینک طبی مناسب، انتخاب رنگ و جنس مناسب است و متریالی که انتخاب می کنید به طور قابل توجهی بر ظاهر قاب ها و رنگ های موجود تأثیر می گذارد و مواد بسیار متنوعی وجود دارد، اما رایج ترین آنها پلاستیک، استات، بافت چوب، فلز و تیتانیوم فریم عینک المانی است.

پلاستیک یک ماده بادوام، اقتصادی و همه کاره است و همچنین کاملاً سبک است و بنابراین، تقریباً در هر سبک، شکل و ترکیب رنگی می توانید از عینک های راحت لذت ببرید و علاوه بر این، می توانید هر نوع رینگ (به غیر از قاب سیمی) را در پلاستیک موجود پیدا کنید و حتی گزینه هایی با بافت ها و پرداخت های مختلف از جمله براق، مات و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

ظاهر و احساس پلاستیک را همه دوست ندارند و با این حال، این رایج ترین گزینه متریال برای قاب ها است زیرا بسیاری از مردم می توانند چیزی را پیدا کنند که دوست دارند و در حال حاضر شیشه های پلاستیکی با رنگ پررنگ محبوبیت خاصی دارند.

فریم عینک المانی
استات ماده ای است که الیاف طبیعی را به نوعی پلاستیک تبدیل می کند و از بسیاری جهات، این ماده از نظر مشخصات فریم عینک بسیار شبیه پلاستیک است و با این حال، آنها دارای برخی مزایای اضافی هستند.

هنگام خرید عینک و در نظر گرفتن اینکه چه ماده ای را انتخاب کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از فریم ها از استات ساخته شده اند و تعجب کنید که تفاوت بین استات و پلاستیک چیست و در این مقاله، مزایا و معایب قاب‌های استات و پلاستیک را برملا می‌کنیم و تفاوت‌ها را با جزئیات بیشتر توضیح می‌دهیم.

هنگام خرید فریم عینک، انتخاب ها بی پایان هستند و اگرچه بد بودن برای انتخاب خوب است، انتخاب یک عینک گاهی اوقات می تواند کمی سخت باشد و هنگام در نظر گرفتن اینکه چه ماده ای را انتخاب کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از قاب ها از استات ساخته شده اند و تعجب کنید که تفاوت بین استات و پلاستیک چیست.

به طور خلاصه، استات که به عنوان استات سلولز نیز شناخته می شود از گیاهان ساخته می شود و این یک پلاستیک مبتنی بر نایلون است که ضد حساسیت است و پلاستیک معمولی از گلوله های نایلونی مبتنی بر نفت ساخته شده است.