مربی رونالدو کفش اسکیچرز مردانه اورجینال را به وی پیشنهاد داد

ویژگی های قابل توجه: Speed Beast یک کفش کاملاً جدید در خط تولید Skechers، یک کفش اسکیچرز مردانه اورجینال با قیمت نسبتاً پایین (185 دلار) است و یک لایه سخاوتمندانه از لاستیک گودیر دوام بیشتری را نسبت به سایر کفش‌های مسابقه‌ای آن‌ها فراهم می‌کند، در حالی که یک صفحه H جلویی و بال‌دار آن را از روی پنجه باز می‌کند.

این کفش همچنین از فوم سطح بالای خود، Hyper Burst Pro استفاده می‌کند که سبک‌ترین و قوی‌ترین زیره میانی در زرادخانه آن‌ها است.

Skechers گفت که این کفش توسط دو ماراتن 2:15 تا 2:45 بهترین استفاده خواهد بود، که به نظر می رسد چیزی است که شرکت های کفش بیشتر و بیشتر به آن فشار می آورند (Salomon همچنین یک کفش روز مسابقه دارد که ادعای استفاده مشابه را دارد و دقیقاً مطمئن نیستید که چگونه کار می کند، اما آنها در پیش نمایش YouTube ما به جزئیات بیشتری در مورد آن می پردازند.

کفش اسکیچرز مردانه اورجینال

از نظر وزنی، Speed Beast در انتهای بالاتر طیف کفش‌های روز مسابقه قرار می‌گیرد (8.8 اونس)، که مشابه Alphafly Next% 2 است. همچنین به محدودیت ارتفاع پشته قوانین مسابقات جهانی دو و میدانی می‌رسد و 40 میلی متر در پاشنه.

راستش را بخواهید، ما مطمئن نیستیم که در حال حاضر چه احساسی نسبت به این کفش داریم، به خصوص که فقط دو نفر از ما اینجا در Believe in the Run دونده ماراتن 2:45 هستیم و همچنین، چرا برای دوندگان کندتر کار نمی کند؟ حدس بزنید ما متوجه خواهیم شد

در هر صورت، حتی اگر یک کفش تمپوی جامد با طول عمر طولانی داشته باشد، قیمت 180 دلاری آن با کفش‌های دیگر مانند Saucony Endorphin Speed 3 یا Adidas Takumi Sen 9 مطابقت دارد.

SKECHERS GORUN RIDE 11
skechers gorun ride 11
Skechers GoRun Ride 11 (مردان)
STACK/DROP: 38 میلی‌متر/32 میلی‌متر (6 میلی‌متر قطره)
وزن: 9.8 اونس/281 گرم (مردان 9) | 7.6 اونس / 215 گرم (زنان 7)
تاریخ انتشار: 15 آوریل 2023
قیمت: 120 دلار

ویژگی های قابل توجه: مربی اصلی روزانه در زرادخانه Skechers، GoRun Ride همیشه به طور مداوم قوی بوده است و سبک وزن و پاسخگو، تنها با مقدار مناسب بالشتک، راید یک کفش بی دردسر است که تقریباً برای هر دونده ای کار می کند.

باز هم، وقتی کسی به دنبال یک توصیه کفش است، اغلب به او می‌گوییم که به این کفش فرصت بدهد، و هنوز درباره کسی که تجربه بدی در کفش داشته است نشنیده‌ایم.