پوشک بچه مولفیکس سایز 1 دیرینه ای 200 ساله دارد

جاذب اصلی پوشک های یکبار مصرف پلی آکریلات یا واتر لاک است که غیر سمی بودن و ایمن بودن آن برای پوست ثابت شده است و با این حال، این تنها یکی از چیزهایی است که در پوشک پوشک بچه مولفیکس سایز 1 وجود دارد و تحقیقات انجام شده در فرانسه شصت ماده شیمیایی مختلف را در پوشک های یکبار مصرف کشف کرد، از جمله برخی از آنها برای مدتی طولانی استفاده در این کشور ممنوع بود.

یکی از این مواد شیمیایی علف کش گلایفوسیت است که با بسیاری از مشکلات سلامتی مرتبط است و ظروف یکبار مصرف همچنین حاوی کلر هستند که می تواند باکتری های خوب و طبیعی پوست کودک را از بین ببرد و سطح PH پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

پوشک بچه مولفیکس سایز 1

5. پوشک های پارچه ای باعث بثورات و نشت کمتر پوشک می شوند
وقتی پسرم از پوشک پارچه ای استفاده می کرد، بثورات پوشک بسیار کمی داشت و این به این دلیل است که آستر پوشک پارچه ای طبیعی تر است و بنابراین برای ته کودک بهتر است.

وقتی پوشک های پارچه ای اندازه مناسبی داشته باشند و به درستی پوشیده شوند، در کاهش نشتی عالی هستند!

لوازم کودک
یکی از معایب استفاده از پوشک های پارچه ای این است که نمی توانید از کرم پوشک استاندارد استفاده کنید.

اگر کودک شما دچار بثورات پوشک پارچه ای شد، که بعید است، باید تحقیقاتی انجام دهید تا بفهمید کدام نوع کرم پوشک برای برند پارچه ای پوشک شما بی خطر است.

همچنین می توانید هنگام استفاده از پوشک های پارچه ای از آستر یکبار مصرف استفاده کنید تا در برابر باقی مانده های کرم های پوشک محافظت کنید و به این ترتیب بیشتر خامه روی آستر می رود که به سادگی می توانید آن را بریزید.

6. پوشک های پارچه ای در انواع پارچه ها عرضه می شوند
یکی از مزایای پوشک های پارچه ای این روزها این است که در سبک های پارچه ای بسیار متفاوتی عرضه می شوند.