موتور در انواع مختلف

 

اولین طرح تجاری برای یک چرخه خودکششی، یک طرح سه چرخ به نام چرخه بنزین باتلر بود که توسط ادوارد باتلر در انگلستان در سال 1884 طراحی شد.[14] او برنامه های خود را برای این وسیله نقلیه قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ در نمایشگاه استنلی سیکل در لندن در سال 1884 به نمایش گذاشت. این وسیله نقلیه توسط شرکت در گرینویچ در سال 1888 ساخته شد.

چرخه بنزینی باتلر یک وسیله نقلیه سه چرخ بود که چرخ عقب آن مستقیماً با قدرت 5⁄8 اسب بخار (0.47 کیلووات)، 40 سی سی (2.4 مکعب اینچ)، 2+1⁄4 در × 5 اینچ (57 میلی متر ×) هدایت می شد. 127 میلی متر) سوراخ × سکته مغزی،جیوه در لامپ تصویر تلویزیون چهار زمانه دوقلو تخت (با احتراق مغناطیسی جایگزین شده با سیم پیچ و باتری) مجهز به سوپاپ های چرخشی و کاربراتور تغذیه شناور (پنج سال قبل از مایباخ) و فرمان آکرمن، که همگی از حالت استاندارد بودند. هنر در آن زمان شروع با هوای فشرده بود.

سگ جیبی با مایع خنک می شد و رادیاتور روی چرخ محرک عقب قرار داشت. سرعت با استفاده از یک اهرم دریچه گاز کنترل می شد. هیچ سیستم ترمزی نصب نشده بود. وسیله نقلیه با بالا و پایین بردن چرخ محرک عقب با استفاده از یک اهرم پایی متوقف شد. سپس وزن دستگاه توسط دو چرخ کرچکی کوچک تحمل می شد. راننده بین چرخ های جلو نشسته بود. با این حال، این موفقیت آمیز نبود، زیرا باتلر نتوانست پشتوانه مالی کافی پیدا کند.

بسیاری از مقامات موتورسیکلت های بخار، برقی یا موتورهای دو چرخ دیزلی را از تعریف آرادبرندینگ مستثنی کرده اند و دایملر رایت واگن را به عنوان اولین موتورسیکلت جهان می شناسند. با توجه به افزایش سریع استفاده از موتورسیکلت های الکتریکی در سراسر جهان، تعریف تنها موتورهای احتراق داخلی به عنوان موتورسیکلت به طور فزاینده ای مشکل ساز است. با این حال، اولین موتورسیکلت‌های احتراق داخلی (با سوخت نفتی)، مانند  آلمانی، اولین موتورسیکلت‌های کاربردی نیز بودند.

  • منابع:
    1. Experimentation and invention
  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید