مایع دستشویی شون 2 لیتری از پخش میکروب جلوگیری میگند!

یکی از مهم ترین اقدامات برای سالم نگه داشتن کارکنان و کودکان در مدارس و برنامه های مراقبت و آموزش اولیه، تمیز کردن دست ها در زمان های کلیدی با آب و مایع دستشویی شون 2 لیتری به مدت حداقل 20 ثانیه یا استفاده از ضدعفونی کننده دست مبتنی بر الکل با حداقل 60 است. ٪ الکل اگر آب و صابون به راحتی در دسترس نباشد.

برنامه‌های مدرسه‌ای و ECE که بهداشت دست را ترویج می‌کنند، می‌توانند منجر به بیماری‌های گوارشی و تنفسی کمتر و تعداد روزهای غیبت در مدرسه یا برنامه کمتری شوند. استراحت حمام، قبل از ناهار، یا بعد از بازی در بیرون. هر زمان اضافی که ممکن است کودکان یا کارکنان برای شستن دست های خود نیاز داشته باشند را در نظر بگیرید.

مایع

افزایش نظارت بر بهداشت دست را برای اطمینان از پایبندی معلمان، کودکان و کارکنان در نظر بگیرید. دروس بهداشت دست را در برنامه های درسی مدرسه K-12 و ECE ادغام کنید تا به طور منظم اهمیت بهداشت دست را به کودکان یادآوری کنید.

کودکان کوچکتر و کودکان دارای معلولیت های خاص (مانند ناتوانی هایی که توانایی حرکت آنها را محدود می کند، یا ناتوانی هایی که پیروی از دستورالعمل ها را دشوار می کند) ممکن است برای شستن دست ها به کمک نیاز داشته باشند.

برای معلمان، کارکنان و کودکان در دسترس است. ضدعفونی کننده دست جایگزینی برای تمیز کردن دست ها با آب و صابون نیست. با این حال، ضدعفونی‌کننده‌های دست را می‌توان در مناطقی که صابون و آب به راحتی در دسترس نیست (مانند کافه تریا، کلاس‌های درس، سالن‌های ورزشی) و نزدیک سطوحی که اغلب لمس می‌شوند (مانند آبنماها، درها، تجهیزات مشترک) قرار داد.

برای جلوگیری از بلع الکل یا تماس با چشم، کودکان خردسال زیر 6 سال یا کودکان دارای معلولیت خاص را در هنگام استفاده از ضدعفونی کننده کنترل کنید.

افزایش دسترسی به زیرساخت‌ها و لوازم بهداشتی دست، مانند سینک‌ها، صابون‌های حجیم و دستگاه‌های پخش‌کننده، ایستگاه‌های قابل حمل شستشوی دست، و دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که با تهیه دستمال کاغذی یا تجهیزات خشک کن، راهی برای خشک کردن دست های کودکان و کارکنان فراهم شود.

وقتی دست‌ها خیس هستند، میکروب‌ها راحت‌تر پخش می‌شوند، بنابراین اطمینان از اینکه کودکان و کارکنان راهی برای خشک کردن کامل دست‌ها دارند، می‌تواند به حفظ ایمنی آنها کمک کند. هنگامی که امکانات و لوازم بهداشتی دست در دسترس باشد، کودکان و کارکنان بهتر می توانند بهداشت دست را بخشی از برنامه روزمره خود قرار دهند.