ظروف چینی که باعث آشتی کردن دو فرد شد

این فرآیندها دوام، استحکام و شفافیت ذاتی مواد را نشان می دهد. ظروف چینی و «چینی خوب» یا «چین استخوانی» که به ظروف غذاخوری ساخته شده از خاک رس و خاکستر استخوانی اشاره دارد، نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

چین نام رایج سرامیک شیشه ای و سفید است که تعریف فنی ظروف غذاخوری سرویس پذیرایی چینی را تشکیل می دهد. بر اساس فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد، کلمه چینی برای اولین بار در اواسط قرن شانزدهم استفاده شد و از کلمه فرانسوی  و همچنین کلمه ایتالیایی مشتق شده است.

این احتمال وجود دارد که اصطلاح چین پس از شروع کارخانجات اروپایی به تولید چینی و چینی ابداع شده باشد که در آن زمان این اصطلاح برای توصیف محل مبدا ظروف غذاخوری استفاده شد. سرامیک نوعی ظروف غذاخوری است که «از خاک رس ساخته شده و در اثر حرارت برای همیشه سخت می شود».

خوردن سرامیک به معنای خوردن ظروف غذاخوری است که با این توصیف مطابقت دارد. از آنجایی که این جزء ضروری برای تعاریف چینی و چینی است، اصطلاح “سرامیک” می تواند به جای واژه های “چینی” و “چینی” در هنگام اشاره به ظروف غذاخوری استفاده شود. تشخیص تفاوت بین ظروف چینی و چینی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند.

این عناوین گاهی اوقات برای نشان دادن کشور مبدا مجموعه ای از ظروف غذاخوری استفاده می شود. اصطلاح چین معمولاً برای اشاره به هر نوع ظروف غذاخوری سرامیکی که در چین تولید می شود استفاده می شود، در حالی که واژه چینی از اروپا سرچشمه می گیرد و از کلمه لاتین برای چگالی مواد و همچنین پوشش سخت و صیقلی آن گرفته شده است.

چینی و ظروف چینی خوب در طول تاریخ کیفیت‌های متمایزی را ایجاد کرده‌اند، علی‌رغم این واقعیت که از موادی ساخته شده‌اند که قابل مقایسه هستند و شباهت‌های زیادی با هم دارند. از سوی دیگر، چین برای تبدیل شدن به شیشه تنها به یک پخت نیاز دارد، برخلاف برخی از انواع چینی که در چند مرحله یا در چند مرحله پخته می شوند.

  • منابع: