شکلات خارجی تلخ جزء 35 غذای شیرین رستوران روی کره زمین قرار گرفت!

طبق مطالعه‌ای در مجله اروپایی تغذیه بالینی، محققان دریافتند که شکلات خارجی تلخ می‌تواند به افراد چاق در معرض خطر مقاومت به انسولین با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

Msora-Kasago می گوید: برای مدیریت وزن، شکلات ممکن است در کاهش مقاومت به انسولین و کنترل سطح قند خون نقش داشته باشد. مطمئن باشید که از هر یک از این 17 بدترین غذایی که پزشک شما را وحشت زده می کند دوری می کنید!

احتمالاً شنیده اید که شیر شکلات انتخاب خوبی پس از تمرین برای ترکیب کامل کربوهیدرات و پروتئین است.

یک مطالعه از مجله انجمن بین المللی تغذیه ورزشی نشان داد، شکلات تلخ همچنین می تواند در طول دوره های کوتاه ورزش شدید به شما کمک کند.

شکلات تلخ میزان اکسیژن مورد نیاز را کاهش می‌دهد، بنابراین می‌توانید واقعاً آن را در دنده‌های بالا قرار دهید.

شکلات

یک اونس شکلات تلخ با 70 درصد کاکائو حدود 25 میلی گرم کافئین دارد.

برای مقایسه، یک فنجان هشت اونس قهوه حدود 95 میلی گرم دارد.

در حالی که یک تن نیست، اگر به محرک حساس باشید، ممکن است دچار لرزش شوید، بنابراین مراقب مصرف خود نزدیک به زمان خواب باشید.

شکلات تلخ فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما اگر به اندازه وعده‌ها پایبند نباشید، ممکن است کالری بیشتری نسبت به آنچه می‌خواهید مصرف کنید.

شکلات تلخ معمولاً حاوی حدود 170 کالری در هر اونس است که اگر از یک وعده روزانه فراتر بروید، می تواند به این مقدار اضافه شود.

همین امر در مورد شیر یا شکلات سفید که می تواند بیش از 200 کالری در هر وعده افزایش یابد، صدق می کند.

در مورد شکلات های لذیذ، مانند شکلات هایی که پرهای میوه ای یا خامه ای دارند؟ اینجاست که کالری شما واقعاً می تواند کاهش یابد.

اگر می‌خواهید کمی وزن کم کنید، این مقدار کالری در هفته است که برای کاهش وزن باید مصرف کنید.

اگر هنوز به جای کاکائو واقعی به دنبال شیر پر از شکر یا شکلات سفید هستید، آنطور که ذکر کردیم عملکرد بدن خود را خوب انجام نمی دهید.

شکر اضافه شده می تواند آسیب های زیادی به سلامتی شما وارد کند، مانند افزایش چربی شکم، از بین بردن خلق و خوی شما و افزایش خطر ابتلا به بیماری ها.

مصرف بیش از حد مواد شیرین نیز می تواند باعث شود که هوس بیشتری به آن کنید.

این دلیل دیگری است که چرا هرگز نمی خواهید هیچ یک از 35 غذای شیرین رستوران روی کره زمین را سفارش دهید!