شوینده تونر می تواند به عنوان یک داروی بیهوشی عمل نماید!

همچنین در صورت استفاده از محصولات مراقبت از پوست نادرست، ممکن است پوست چرب‌تری ایجاد شود و محصولات سنگین تر اغلب منجر به درخشندگی بیش از حد می شوند، بنابراین بهتر است از محصولات سبک وزن و بدون روغن شوینده تونر به حداقل رساندن چربی احتمالی استفاده کنید.

آیا شستشوی صورت در درمان پوست چرب مهم است؟

به گفته سیرالدو، پاسخ کاملاً مثبت است.

سیرالدو گفت: «مرحله پاکسازی یکی از مهم‌ترین بخش‌های روتین روزانه ما است، زیرا یک پاک‌کننده برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه می‌تواند به تعادل مجدد [پوست] ما کمک کند.»

شوینده

“در 40 سال فعالیت خود در زمینه پوست، متوجه شده ام که آکنه های تازه شروع شده یا خفیف اغلب با استفاده از یک پاک کننده خوب آکنه دو بار در روز با موفقیت قابل کنترل هستند.”

 

برای شستشوی صورت برای پوست های چرب باید به دنبال چه موادی باشید؟

وقتی پوست چرب و مستعد آکنه دارید، واقعاً باید به دو مسئله توجه کنید و ابتدا می خواهید از پاک کننده آکنه استفاده کنید که دارای موادی مانند اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید است و همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که برخی از مواد سالم نگه‌دارنده آب – مانند سرامیدها، لیپیدها، روغن نارگیل و آلوئه را دوباره پر کنید تا کم‌آبی که معمولاً در پوست‌های چرب و مستعد آکنه دیده می‌شود را جبران کنید.

بایدها و نبایدها برای پوست چرب

یکی از مواردی که می تواند برای پوست های چرب مضر باشد استفاده از روغن است و به گفته دکتر Noëlle S. Sherber، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، افرادی که پوست چرب دارند باید از محصولات حاوی کره شی و روغن نارگیل اجتناب کنند.

از محصولات بیش از حد قابض “مانند محصولاتی با محتوای الکل بالا یا غلظت بالای روغن درخت چای” خودداری کنید و شستشوی تهاجمی پوست، “مخصوصاً با محصولات خشن که دارای ذرات ناهموار مانند هسته زردآلو هستند”.