روبالشتی مانند هر محصول دیگری که نوید خواب بهتر را می دهد

البته، مانند هر محصول دیگری که نوید خواب بهتر را می دهد، همه روبالشتی های ابریشمی مزایای یکسانی ندارند. در انتخاب روبالشی ابریشمی باید به چند نکته توجه کنید:

روبالشی ابریشمی باکیفیت باید از ابریشم 100% توت خالص ساخته شده باشد، مانند آنچه در کاسپر موجود است. ابریشم خالص توت قوی ترین و صاف ترین نوع ابریشم موجود در بازار است. این در اصل پنبه مصری از پارچه های ابریشمی است. ابریشم توت به طور کلی به عنوان درجه A، B، و C درجه بندی می شود. درجه A بالاترین کیفیت برای بافت است.

پایه های بلندتر و محکم تری دارد که حتی از یک رشته فولادی با طول و قطر یکسان قوی تر است. ابریشم توت خالص با کیفیت بالا در صورت شستن و مراقبت مکرر می تواند به راحتی سال ها دوام بیاورد. درجه B از پیله های توسعه نیافته می آید. در نهایت، درجه C اغلب دارای رنگ مایل به زرد و الیاف کوتاه تر است.
اگر به دنبال خواب عمیق‌تری هستید، ست ماسک خواب + رنو تی ابریشمی ما را که با ماسک خواب ابریشم 100% توت عرضه می‌شود، بررسی کنید.
مراقب ابریشم‌هایی باشید که شامل ترکیبی از پارچه‌های دیگر می‌شود، به ویژه ابریشم که شامل مواد مصنوعی مانند ابریشم مصنوعی و پلی استر است. در مقایسه با ابریشم خالص، بعید است که این ترکیبات همان سطح از مزایای را ارائه دهند.

سگ نگهبان  ابریشمی خالص را انتخاب کنید که اندازه بالش مناسب تخت شما باشد تا هنگام خواب لیز نخورد. پس از خرید روبالشی ابریشمی، آخرین چیزی که می خواهید این است که در نهایت روی یک بالش برهنه بخوابید.
بسته به سلیقه و سبک خود، می‌خواهید یک روبالشی ابریشمی در رنگ‌های مختلف پیدا کنید تا آن را با بقیه ملافه‌های خود هماهنگ کنید. در Casper، روبالشی‌های ابریشمی ما در چندین ظاهر مجلل ظاهر می‌شوند.
و البته، پارچه قیمت روفرشی کشدار ضدآب ابریشمی شما باید براق، مجلل و بدون اصطکاک باشد. به هر حال، هدف این است که آرام‌ترین و آرام‌ترین استراحت شبانه روی زمین را به شما بدهد.

  • منابع:
    1. What To Look For In A Silk Pillowcase
  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید