دستگاه فشار خون گلامور hl858na تنها مورد تقاضای یک نفر قرار گرفت

اندازه گیری دقیق فشار خون مهم است، زیرا فشار خون بالا اغلب هیچ علامتی ایجاد نمی کند و اگر فشار خون به 180/120 میلی‌متر جیوه برسد یا از آن فراتر رود، ممکن است برخی علائم مانند سردرد رخ دهد و در این مرحله، فرد ممکن است یک بحران فشار خون بالا را تجربه کند، که فشار خون شدید است که نیاز به دستگاه فشار خون گلامور hl858na دارد.

عدد بالایی که فشار سیستولیک نامیده می شود، فشار داخل رگ ها را اندازه گیری می کند، زیرا قلب برای پمپاژ خون منقبض می شود و عدد پایین‌تر که فشار دیاستولیک نامیده می‌شود، فشار داخل رگ‌ها است که قلب بین ضربان‌ها استراحت می‌کند.

بر اساس منبع مورد اعتماد انجمن قلب آمریکا (AHA)، فشار خون طبیعی هر چیزی زیر 120/80 میلی متر جیوه (میلی متر جیوه) است و اندازه گیری های بالاتر اغلب نشان می دهد که قلب در پمپاژ خون از طریق شریان ها بسیار سخت کار می کند.

پزشکان از ماشین های الکترونیکی یا مکانیکی برای اندازه گیری فشار خون در کلینیک استفاده می کنند و در برخی موارد، آنها ممکن است نظارت و ثبت فشار خون در خانه را توصیه کنند.

دستگاه فشار خون گلامور hl858na

کنترل فشار خون در خانه معمولاً به دستگاهی نیاز دارد که بیمه آن را پوشش دهد یا ندهد و اگر فرد نیاز دارد فشار خون خود را در ساعات خاصی از روز یا پس از مصرف برخی داروها بداند، ممکن است پزشک کنترل فشار خون را در خانه توصیه کند

دستورالعمل‌های استفاده ممکن است در بین ماشین‌ها متفاوت باشد، و فرد باید برای اطمینان از عملکرد صحیح، آنها را به دقت دنبال کند و اگر درک دستورالعمل‌ها دشوار باشد، یک داروخانه محلی یا مطب پزشک می‌تواند به فرد نحوه عملکرد صحیح دستگاه را نشان دهد.

پزشکان ممکن است از شخصی بخواهند که دستگاه خود را در خانه در طول ویزیت بعدی خود به مطب بیاورد تا آن را با قرائت پزشک مقایسه کرده و صحت آن را ارائه دهد.

استفاده از دستگاه با کیفیت بالا مهم است و خوانش های نادرست اگر خیلی کم باشد می تواند گمراه کننده باشد یا اگر خیلی زیاد باشد باعث استرس غیرضروری شود و اگر فردی فشار خون خود را در خانه به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی چک می کند، قرائت نادرست می تواند منجر به تغییرات مضر در داروها یا درمان ها شود.