خرمای مجول بوشهر درد زایمان را کاهش می دهد

مشخص شد خرمای مرطوب حاوی ماده ای مانند اکسی توسین است که رحم را قابض می کند، بنابراین خوردن خرما به خروج جنین کمک می کند و خونریزی پس از زایمان را کاهش می دهد، از آنجایی که خرمای مجول بوشهر حاوی مواد نگهدارنده فشار خون است، به کاهش خونریزی و همچنین روند زایمان کمک می کند.

استرس زا است که نیاز به انرژی دارد و خرما سرشار از قند است که این انرژی را می دهد.

در مورد ویتامین A که خرما دارد، به رشد کمک می کند، از آشا (شب کوری) جلوگیری می کند و به پوست و غشاهای نرم و مرطوب که روی بینی و گلو را پوشانده اند کمک می کند تا سالم بمانند.

ویتامین (B) موجود در خرما یکپارچگی سیستم عصبی را حفظ می کند و از فشار عصبی و انسداد اشتها محافظت می کند، به هضم غذاهای خامه ای و چرب کمک می کند، یکپارچگی زبان، لب ها و پلک ها را حفظ می کند و از پلاگر محافظت می کند.

بیماری همراه با بثورات پوستی، ضعف و اختلال در روده و سیستم عصبی).

در مورد قند خرما گلوکز، لیگولوز و ساکاروز است که به راحتی جذب و جذب بدن می شود و به سرعت به خون و سپس به بافت ها و سلول های مغز و ماهیچه ها می رسد و به آنها قدرت و حرارت می دهد. ادرارآور بوده و برای کلیه و کبد مفید است.

 

خرما سرشار از فسفر است که نشاط مغز و فعالیت جنسی را افزایش می دهد.

1. – مقوی عمومی بدن، درمان کننده کم خونی و پیشگیری از اختلالات عصبی به دلیل داشتن قند و پتاسیم زیاد.

2. – افزایش ترشح هورمون های محرک ترشح شیر برای خانم شیرده (مانند هورمون پرولاکتین) به دلیل گلایسی و ترئونین موجود در آن.

3. – برای درمان موارد یبوست مزمن برای تحریک حرکات روده و انعطاف پذیری استفاده می شود، زیرا حاوی فیبرهای سلولزی است.

4. پیشگیری از سرطان: خرما و خرما به دلیل دارا بودن فنل ها و آنتی اکسیدان هایی که دارند از مهم ترین مواد غذایی هستند که نقش پیشگیری کننده در برابر سرطان دارند.

5. فعال کردن سیستم ایمنی: خرما یکی از مهم ترین مواد غذایی است که سرشار از ترکیباتی است که سیستم ایمنی را فعال می کند، زیرا سرشار از ترکیب «بتا 1-3 دی گلوکان» است.

مواد خارجی موجود در بدن همچنین بقایای سلول های تخریب شده در بدن در اثر قرار گرفتن در معرض تشعشعات (مانند پرتوهای رایانه، اشعه ایکس پزشکی، اشعه تلفن همراه، اشعه ماوراء بنفش یا تشعشعات ساطع شده از پروازها) را شناسایی می کند و آنها را در خود جای داده و از بین می برد.