با خیارشور بدر موهای خود را درخشان نمایید

من این ظروف شیشه ای درب دار را دوست دارم که چنین چیزهایی را در یخچالم داشته باشم. من همچنین اغلب از یک شیشه سنگ تراشی و یکی از این درب های قابل استفاده مجدد استفاده می کنم.
بهترین سرکه برای ترشی چیست؟
بیشتر دستور العمل ها به سرکه سفید مقطر نیاز دارند – این سرکه شفاف، بی رنگ و دارای عطر ملایم و طعم اسیدی ترش است. اما شما واقعاً می توانید از هر سرکه ای که دوست دارید و در دست دارید استفاده کنید، مانند سرکه سیب یا سرکه برنج. این دستور غذا انعطاف پذیر است!

شما به راحتی می توانید خیارشور بدر را در منزل به شیوه ی خانگی درست نمایید.

خیار شور

چه چیزی می توانم در خانه ترشی کنم؟
اگه از مادربزرگم بپرسی هر سبزی دوست داری میتونی ترشی کنی! چند مورد رایج برای ترشی خیار (البته!)، تربچه، هویج، پیاز قرمز، مارچوبه، گل کلم، و لوبیا سبز هستند.

چگونه چیزی را سریع ترشی می کنید؟
برای ترشی کردن چیزی، کافی است سبزیجات را در آب نمک خیس کنید. آب نمک من نیاز به آب، سرکه، شکر (اختیاری) و نمک دارد، و شما به سادگی اجازه دهید خیارها در آب نمک در یخچال استراحت کنند تا زمانی که آماده خوردن آنها شوید. گذاشتن مدت طولانی تری به آنها کمک می کند تا طعم ها بیشتر شوند، بنابراین یک شب خیس خوردن ایده آل است، اما خوردن آن ها فوراً هم خوب است!

ماندگاری خیارشور چقدر است؟
این خیار شور حدود یک هفته در یخچال ماندگاری دارد. هر چه بیشتر در یخچال بمانند ترد کمتری خواهند داشت.

بهترین خیار برای ترشی چیست؟
شما می خواهید خیار را انتخاب کنید که پوست ضخیم تری داشته باشد. پوست ضخیم به خیار کمک می کند تا ترد بماند. از خیار انگلیسی دوری کنید زیرا پوست آن خیلی نازک است.

خیارشور سریع و آسان با پیاز در یخچال تهیه می شود. روش مورد علاقه ما برای استفاده از خیار تابستانی!
دستور العمل های بیشتر خیار:
طرز تهیه ساندویچ خیار
سالاد خیار مدیترانه ای
خیار و سرکه شیرین و تند
سالاد خامه ای خیار و سرکه
اگر این دستور خیار شور یا هر دستور دیگری را در Bless this Mess امتحان کرده اید، فراموش نکنید که به دستور غذا امتیاز دهید و در زیر برای من نظر بگذارید! من دوست دارم در مورد تجربه شما در ساخت آن بشنوم. و اگر چند عکس از آن گرفتید، آن را با من در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا بتوانم در استوری هایم دوباره پست کنم.