با خوردن قهوه لاغر بمانید

تحقیقات جدید نشان می‌دهد کسانی که قهوه برای لاغری شکم و پهلو می‌نوشند نسبت به کسانی که قهوه را مصرف نمی‌کنند کمتر در معرض خطر مرگ قرار دارند. کارشناسان دانشگاه میامی نظرات خود را در مورد این گزارش ارائه می کنند.
برای همه دوستداران جاوا خبرهای خوبی برای شما وجود دارد.

آن فنجان قهوه بهشتی که هر روز صبح مشتاقانه منتظرش هستید می تواند عمر شما را افزایش دهد. مطالعه اخیر منتشر شده در Annals  نشان داده است که نوشیدن مقدار متوسط اندازه لباس بافتنی نوزاد حتی با یک قاشق چایخوری شکر، می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

محققان دانشگاه پزشکی جنوبی در گوانگژو، چین، بیش از 171000 نفر از ساکنان سالم بریتانیا را در طی یک دوره هفت ساله مشاهده کردند و به این نتیجه رسیدند که خطر مرگ در افرادی که مقدار متوسطی قهوه می‌نوشیدند نسبت به افرادی که قهوه نمی‌نوشیدند کمتر بود. دم کردن

مطالعات دیگر در مورد شومیز یقه کراواتی نشان داده است که می تواند عمر شما را افزایش دهد، اما در این مطالعات فقط از قهوه سیاه استفاده شده است. محققان چینی می خواستند بررسی کنند که آیا افزودن شکر یا شیرین کننده مصنوعی روی نتیجه تأثیر می گذارد یا خیر. این کار را نکرد.

این مطالعه نشان داد که قهوه بدون کافئین نیز همان فواید را دارد. آلیسون مارکز، متخصص تغذیه در دانشگاه میامی میامی، می‌گوید که از این مطالعه خوشش آمده است، زیرا نتایج سلامتی را برای انواع مختلف مصرف طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه از جمله افزودن شکر یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی فراهم می‌کند.

او گفت: “وقتی مردم می گویند قهوه می نوشند، باید از آنها بپرسید: “در قهوه شما چیست؟” “نوشیدن قهوه سیاه بهترین خواهد بود. اما اگر روزی چهار فنجان می نوشید و به هر فنجان قهوه یک قاشق چای خوری شکر اضافه کنید، یعنی چهار قاشق چای خوری شکر اضافه شده در روز. علاوه بر قند دیگری که به غذاها و سایر نوشیدنی‌هایی که مصرف می‌کنید، اضافه می‌شود.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!