آلودگی هوای شهر با استفاده از سیستم آبپاش قرقره ای از بین می رود

آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی با استفاده از روش آبیاری که با استفاده از آبپاش قرقره ای انجام می شود مزیت هایی دارد که در این مقاله آن ها را برای شما خواهیم گفت، تا پایان این مقاله جذاب و متفاوت با ما همراه باشید.

مزایای آبیاری با قرقره شلنگ و توپ مسافرتی

اسلحه های مسافرتی به عنوان وسیله ای ارزان قیمت برای کاهش قابل توجه نیروی کار و افزایش یکنواختی آبیاری، به ویژه در مزارع با شکل نامنظم توسعه یافتند. مزایای اصلی عبارتند از:

حرکت مداوم به یکنواختی کمک می کند
با مزارع ناهموار، موانع و زمین های مواج سازگار شوید
نیاز به نیروی کار کم
بسیار قابل حمل و قابل نگهداری
طیف وسیعی از محصولات را آبیاری کنید

آبپاش قرقره ای

به دلایل مختلفی برای آبیاری قرقره شلنگ ایده آل است، از جمله:

دوام برای عملیات طولانی و قابل اعتماد
انعطاف پذیری به دلیل تنوع گسترده در اندازه ها و انواع نازل ها
سهولت تعمیر: تعمیر آسان با قطعات در دسترس.

گزینه‌های اندازه بشکه، مسیر و نازل نلسون یک راه‌حل قرقره شلنگ قابل تنظیم را ارائه می‌دهند، محبوب ترین اسلحه های بزرگ برای آبیاری قرقره شلنگ سری 100 و سری 150 هستند.

این توپ های آب با میزان بارندگی، جریان و فشار عملیاتی اکثر تجهیزات رایج حلقه شلنگ مطابقت دارند، برای تیم های کوچکتر سری 75 ممکن است مناسب تر باشد، Big Gun سری 200 برای قرقره های شلنگ بزرگتر مناسب است، حجم و برد بزرگ آن به همان اندازه که موثر است چشمگیر هم می باشد.

آبپاش هایی با مسیر 21 درجه معمولاً روی قرقره های شلنگ استفاده می شوند زیرا تعادل بهتری بین فاصله پرتاب و مقاومت در برابر باد ایجاد می کنند، مسیرهای بالاتر (24 و 27 درجه) نیز برای به حداکثر رساندن فاصله پرتاب در شرایط آرام در دسترس هستند.

نازل های حلقه مخروطی کارآمد Big Gun تعادل عالی بین پخش جریان و فاصله پرتاب را ارائه می دهند، آنها برای ساده سازی انطباق جریان آبپاش ها با نیازهای محصولات قابل تعویض هستند، نازل های پلاستیکی جدید سری 100 و 150 جایگزینی مقرون به صرفه برای آلومینیوم هستند و از همان مواد اثبات شده در زمینه درست مانند نازل های اسپرینکلر پیوت نلسون ساخته شده اند.

قرقره های شلنگ تفنگ بزرگ نلسون نیز یک راه حل مفید برای دفع فاضلاب است، اندازه بزرگ نازل های Big Gun سطح تصفیه یا فیلتراسیون مورد نیاز زباله را کاهش می دهد و قطر پرتاب زیاد آن باعث کاهش بارش می شود، گزینه های مسیر پایین می توانند حساسیت به باد و تبخیر را کاهش دهند.